Proč začínám blogovat?

ledna 30, 2018

Vítejte na mém novém blogu, ve kterém bych s Vámi chtěl sdílet cestu otce tří malých dětí za dosud nesplněnými dětskými sny. Otce, který si rozhodně nemyslí, že už patří do starého železa a chce ještě podávat solidní sportovní výkony, které mu budou přinášet radost ze života. Ale především otce, který má na prvním místě svou rodinu, její pohodu a nechce jí obírat o společný čas.

Je to vůbec možné, skloubit tyto dvě věci a práci na plný úvazek dohromady? Já věřím, že ano! Vím, že to nebude lehké, ale z různých stran slýchávám, že když je člověk odhodlaný a jde za svým snem, dá se zvládnout mnohé.

A i proto jsem se rozhodl psát tento blog. Jsem člověk, který nad sebou potřebuje mít nějaký bič. Motor, který ho požene kupředu. A tím, pevně věřím, budete Vy, moji čtenáři a přál bych si, abych i já byl motorem a motivací pro Vás. Dokažme ostatním, že to jde! Že stačí nebýt líný a nevymlouvat se na nepříznivé okolnosti. Že stačí jen chtít a hledat cestu ke svému snu! A je jedno, jestli je to sport, umění, pracovní pozice, vztah, cestování, majetek, nebo cokoliv jiného. Jsem přesvědčený, že stačí nepodlehnout pohodlnosti a stále se posouvat vpřed. Klidně po málých krůčcích ve svém volném čase.

Zítra Vám sdělím svůj cíl, svou touhu a plán, jak by měla vypadat cesta k němu. A pak s Vámi budu pravidelně sdílet všechny úspěchy i neúspěchy, které mě cestou za mým snem budou potkávat. Můžete se také těšit na různá témata související se sportem, především cyklistikou, a zdravým životním stylem.

Budu Vám vděčný za každý komentář, dotaz, radu, připomínku, sdílení Vašich pocitů, úspěchů i nezdarů a věřím, že společně dosáhneme našich cílů a spokojených životů. :-)

Držte mi palce, lajkujte a sdílejte, ať nás v tom jede společně co nejvíc!!! ;-)


Váš Cyklotáta


You Might Also Like

0 komentářů